14 Mart 2011 Pazartesi

Kazıkçı zihniyetleri kınıyorum!

Geçen haftaki soğuğa alışkın olmayan biz İzmirliler, bu haftasonu güneşi görünce kendimizi sokaklara vurduk.
Bostanlı sahili, iğne atsan yere düşmez misali tıka basa insan doluydu. Tüpünü, piknik sepetini, bisikletini. uçurtmasını...kapan gelmiş!
Manzaranın ilerleyen saatlerde çığrından çıkacağını bildiğimiz için, biz erken çıktık bisikletimizle...gayet güzel yürüdük, Deniz bisiklete bindi, biraz top oynadık, biraz teknelerin pervanelerini inceledik derken ufak bir şeyler atıştıralım diye koca sahildeki iki cafeden birine oturalım dedik.
Bu vesileyle, nacizane blogumdan, güzel havayı fırsat bilip iki çay içmek için mekanlarına oturan kendi insanlarını kazıklayan fırsatçı zihniyetleri eshefle kınıyorum!
Böyle bir şey olabilir mi? Bir ayran ve bir tavuk ızgaraya 25tl istenebilir mi? İki çay 5tl olabilir mi?
Böyle acımasız bir "serbest piyasa ekonomisi efendim" uygulaması kabul edilebilir mi?
"Parası olan oturur efendim" şımarıklık ve küstahlığı nasıl kabul görebilir?
Nasıl isyan ettim nasıl sövdüm adamlara...Para kazanmak değil bu, düpedüz insanları tokatlamak!
Şiddetle kınıyor ve bütün arkadaşlarımı bu tarz yerlere oturmayıp protesto etmeye davet ediyorum.
Kendimiz yapalım çayımızı, sandviçimizi, ekmek arası köftemizi, atalım çantamıza, yine çıkalım sahilimize.
Bu toplumda çok şeyin değişmesi gerekiyor çokkkkk...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder