5 Mart 2011 Cumartesi

Jazz

Kadın sesini jazz'a çok yakıştırıyorum.
www.cazkolik.com'da Jazz'da 2000'in Kadın Sesleri diye bir playlist var.
Şiddetle tavsiye ederim. Dinlerken state'tim değişiyor resmen...parçalar çok iyi, sesler çok iyi, enstrümanlar çok iyi ve kadınların hepsi çok güzel!!!
Dün Amazon'dan bir mail aldım, Amerika'da bestseller jazz albümlerini bildiren. Anasını satayım, üç tanesi bile yok D&R'da...ne dükkanda ne de internette.
Siparişleri biriktirip yine bir alım yapmalı Amazon'dan. Bu arada çok da güzel çocuk kitapları var, Deniz için sipariş verdiklerim:
Bunu Deniz'den önce kendim okuyacağım vallaha, zaten o Leonardo'nun resimlerini görsün ve kitaptan okuduklarımla tanısın istiyorum...
Dr.Seuss'in kitaplarını İdil'de görmüştüm, çizimler çok hoş, içerik daha da güzel, basit fakat anlam dolu hayat rehberlikleri var içinde. Hatta bence önce yetişkinler okumalı!
Bu serinin kitaplarını da çocuk kitaplarına bakarken keşfettim. Pek çok çeşidi var. İlgimi çeken husus, oldukça fazla yorum yazılması ve okuduğum yorumların neredeyse hepsinde olumlu izlenimlerin olmasıydı...denemek için aldım.
Ayrıca çocuklar için jazz serileri var, hem kitap (kalın kartonlu) hem de cd var içinde ama çok çeşitli satıcılar satıyor ve arada çok fiyat farkları var. Biraz daha inceleyip öyle alacağım.

Çocuk kitapları ve özellikle bu aralar kafayı taktığım çocuk çizgifilmleri hakkında ayrı bir yazı yazmalıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder