5 Şubat 2010 Cuma

Soğuk İzmir günleri, hastalıklar, güzel kitaplar, ilk azımız ve maymuna dönen Ben üzerine...

Ben geldim !!!!
Neler neler oldu geçen sürede bizim cephede...

İzmir'de alışık olmadığımız soğuklar tabiri caizse tam anlamıyla kıçımızı dondurdu!
Zar gibi giyinen ben bile üzerime kalın bir mont çekip, Kordon'un ayazına karşı atkı ve bereyi doladım boynuma...
Deniz kuşu eve hapsoldu, camdan kuşları, uçakları, nene ve dedeleri izledi...
Evde karıştırılmadık delik bırakmadı, bizim yatakta zıplamayı ve atlamayı keşfetti, en zevkli oyunumuz haline geldi...

Nuray'cım işe döndü ama hastalıklarla birlikte...Sonra Eva, ardından Avi hastalandılar...bütün ofis hastalıktan kırıldı çoluk çocuk...aman korunalım derken Fritz de hastalandı. Ben aralarında tek tabanca sağlam kalma çalışmalarımı hala sürdürüyorum...

Nihancım vasıtasıyla Prof.Dr.Sabiha Paktuna Keskin'i ve şahane eserlerini keşfettim.
Nasıl bir iştahla okuyorum nasıl...en çok Doğru bildiğim Yanlışlarımla karşılaşmak beni çok etkiledi. Tüm bu bilgileri içselleştirip sağlam bir zemine oturtmak lazım. Şu an kafam allak bullak vaziyette...

Ben patlamadan çok şükür Deniz kuzumun ilk azısı patladı!
Çocuğum ağzındaki ızdıraptan tüm neşesini yitirdi, iştah kayboldu, uykuları bozuldu, kucağa düştü iyice, hiç bırakmayın beni diyor, yatağa koyar koymaz uyanıp tekrar göğsümüze sığınıyor...çok tatlı çokkkkk....

Tüm bu sürecin içinde maymuna dönen Ben, her akşam iş çıkışında gökyüzüne bakıp bu günü 1 dakika daha uzun yaşadık diye kendimce minik sevinçler yaratıp evimin yolunu tutuyorum...

1 yorum:

  1. Ebru'cum süpersin :) anne olmadan önce zamana yetişemiyorum derdin şu anki halini düşündükçe gülümseyip duruyorum. Çılgına dönen ebru görüntüleri var gözümün önünde. Bence hayatı doya doya yaşamak böyle bir şey ya.. yaptığın şeyler için bir dolu zamanın olsaydı bu kadar keyifli olur muydu???

    YanıtlaSil