16 Şubat 2010 Salı

Kendime ait Zaman ve Mekan istiyorum

İnsanın çocuğuyla yalnız kalamaması nasıl bir duygudur, biliyor musunuz?
Son derece sıkıntılı ve bunaltıcı!
Deniz'e annemin bakmasının büyük avantajları olduğu kadar büyükkkk dezavantajları da var...
Keşke en azından 2 yaşını bitirene kadar çocuğuma kendim bakabilseydim...Keşke imkanlarım buna elverseydi...
Bugün biraz sıkıntılıyım...kafam da karışık.
Çekirdek ailemi yeniden organize etmek istiyorum.
Evimde kendime ait Zaman ve Mekan istiyorum.
Çocuğumla birebir yaşayacağım geniş zamanlar istiyorum, özgürce, kimsenin karışmadığı, kimsenin fikrini belirtmediği, kimsenin çat kapı gelmediği zamanlar...Deniz, Tolga ve Ben'in, Aile olduğumuzu hissedip yaşayabileceğimiz ortamlar...
Böyle kalabalık bir sülalede ne yazık ki buna çok fırsatım olamıyor!
Ne yapmalıyım, katı sınırlar mı çizmeli yoksa daha da esneyip rahatlamalı mı, konuşsam bir türlü konuşmasam bir türlü...sıkışmış durumdayım :((((

2 yorum:

  1. Onlarsiz da olmuyor, onlarla da zor oluyor. Benim tecrubemde malesef ben kendim toprulendim. Sivri uclarim yani.

    YanıtlaSil
  2. Bu konuya kendi bakış açından baktığında ebru'cum durumunun zorluğu açık...
    Fakat Deniz'in bakışıyla bakarsan eğer, yani odak noktana Deniz'i koyup, onun için hangisi daha iyi diye düşünürsen eğer, bana göre, birden fazla kişinin o yaştaki bir çocuğun sorumluluğunu paylaşması doğru geliyor. Çünkü o dönemdeki çocuk yetişkinin sabrını zorlayabilecek bir yapıda ve tek bir yetişkinin bu yükü üzerine alması durumunda yaşayacağı sinirlenmelerle,mesela üç kişinin paylaştığı durumlarda yaşanancak sinirlenmeler çok çok aza inebilir. Hatta hiçe düşebilir. Bunun deniz üzerindeki pozitif etkisi ise tartışılmaz....
    Dolayısıyla kendini bir kenara koyup, koskoca hayatının sadece 3 yılını bir kenara koyup, kendin adına çok birşey beklemeden sadece Deniz'in mutluluğu için yaşaman lazım bence..
    İlk 3 yılın sonraki bir ömüre ne kadar büyük etki ettiğini sen çok iyi biliyorsun, dolayısıyla sadece 3 yıl sabır gerekiyor. Okula başlayınca herşey çok daha rahat ve kolay olacak. Sorunlar bitmeyecek ama çok azalacak. Kendine yer açabileceğin zamanların çok olacak.

    Sevgilerimi gönderiyorum arkadaşım :)

    YanıtlaSil