20 Ocak 2011 Perşembe

Miladlar

Son günlerde oğlumuzla olan ilişki ve yerleşik düzenimizde miladlar yaşıyoruz.

İlk önce geçen haftasonu gittiğimiz bol çocuklu ve yabancılı doğumgünü partisinde ilk defa bensiz yelken aldı ve diğer çocukların arasına karışıp mutlulukla onlarla kaynaştı...hatta artık gidelim Denizcim dediğimde "hayır" diye itiraz bile etti. Onu ancak "dolmuşa bineceğiz ama" diyerek ayrılmaya ikna ettim. Toplu taşım araçlarını çok seviyor.

İkincisi, artık gece yatma seremonilerimiz, saat 22.30 civarına geriledi. Kendisi "eeee, uyku, oda" diyerek ihtiyacını bildiriyor ve önce bizim odada, Tolga ile aramızda başlayan uyku serüvenimiz, kendi odasını ve yatağını istemesiyle sonlanıyor. Çoğu zaman yatağına benim de yatmamı istiyor, allahtan ufak tefeğim de ayaklarımı büküp sığabiliyorum yanına. İçime giriyor neredeyse sarı civcivim benim, sımsıkı sarılıyoruz, önce sevgili Mamut'umuzu dereye yollayıp, sonra da Jeep'imizin lastik kontrollerini yaptıktan sonra saçlarını okşaya okşaya uykunun tatlı kollarına bırakıyoruz kendimizi. Hatta bu gece 23.00'da uyumuştu, inanamadım! Büyük bir sevinç ve zindelikle fırladım yanından, ohh bana da biraz zaman kaldı ve hala uykum yok diyerek...Zira genelde ben de onunla uyuyup kalıyordum nereye yattıysam..

Üçüncüsü, Tolga ile daha az vakit geçirip, daha az şey paylaşabilmesinden doğan sıkıntı ve huysuzluğu çok şükür bitti. Hatta çok yorgun olduğunda Tolga'nın kendisinden önce yatmasını bile problem etmiyor. Ama hala onu bırakıp bir yere gitmesine büyük tepki veriyor. Neyse bu da geçecek...

Geceleri geç yattığı için sabahları ben işe giderken uyuyor oluyordu. Onun yatakta kendini dağıtmış masum halini görüp sevmeden çıkamıyorum ben de. Bu hafta iki sabah uyandı ve ayrılmakta zorlandık ama artık mutlaka akşam döneceğimi biliyor. Akşamüzeri kapıya gidip "annem annem" diyormuş anneme...canım oğlum, ben de koşa koşa geliyorum akşamları sana sarılabilmek için...

Yarın Cuma. Haftanın sonu, haftasonun başlangıcı. Cumartesi günü Deniz'i Taypark'a götürmeyi planlıyorum. Bakalım gerçekten taylara binebilecek miyiz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder