21 Ocak 2011 Cuma

Başladım!

Önce sabahları epey erken kalkıp koşmayı hedefledim ama Deniz ile birlikte yatma seremonimiz gece 12'leri bulmaya başlayınca sabah 6.30'da kalkmak işkence oldu bana. Üstelik saat 6.30'da hava resmen gece gibi karanlık oluyor, hiç hoşuma gitmedi o saatlerde koşma duygusu. Vazgeçtim..
Ama içimdeki sporcu benlik vazgeçmiyor, 'hadi, artık başla, erteleme...' diye vızıldıyor. Akşamları bu işi nasıl organize edebilirim diye düşünmeye başladım.
Tolga biraz daha erken gelse, yemek faslından sonra oyun saatinin bir kısmını ona pas edip, koşuya çıkacağım, kararlıyım. Ama yok, şartlarım henüz bu programları gerçekleştirmeye bir türlü el vermiyor.
Ben de mevcut şartlarım içinde ne yapabileceğime baktım ve birden öğle tatillerimin bu iş için hazır beni beklediğini gördüm!
Hemen eyleme geçtim. Eşofmanlarım, koşu ayakkabılarım ve Ipod'um birbirleriyle kolayca uyumlanıp, Kordon'da, deniz kıyısında, sıcacık öğle güneşinin altında, ilk gün ısınma turu olarak tam 45 dakika hızlı yürüyüş-hafif tempo koşu ile start aldım! Ne zamandır zihnimde bekleyen bu projeji hayata geçirince çok mutlu oldum! Hedefim haftada en az 3 gün, 45 dakika koşabilmek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder